24.8.2013

בן אפלק הוא באטמן בסיקוול של "איש הפלדה".


השחקן\במאי בן אפלק יגלם את באטמן החדש בסיקוול המצופה של "איש הפלדה", למה קשה לנו לקבל את זה ומה היא דעתי בנושא.


כנראה שכבר שמעתם את החדשות. בן אפלק יגלם את באטמן\ברוס ווין בסרט ההמשך של "איש הפלדה".

"אני באטמן!",(בן אפלק)
התגובות באינטרנט לא מקבלות את החדשות בקלות (בלשון המעטה) במיוחד קהילת הגיקים העולמית המתנגדת לליהוק הזה וקוראת אפילו להחרים את הסרט בטענה שהוא הולך להיות אסון מהדהד. עכשיו השאלה שלי לגבי תגובות אלה היא למה?? למה כל כך מתנגדים לליהוק הזה.
יש באינטרנט המון אנשים שטוענים שהם פשוט לא יכולים לראות את בן אפלק כבאטמן, עם כל הכבוד לאותם אנשים אני לא חושב שהם לא יכולים לראות את בן אפלק כבאטמן, הם פשוט לא יכולים לראות את בן אפלק כבאטמן של כריסטופר נולאן.
אנחנו עדין לא השתחררנו מהטרילוגייה הנהדרת של האביר האפל וכבר מביאים לנו עוד באטמן וכנראה שלהרבה אנשים קשה לדמיין באטמן אחר מזה של כריסטופר נולאן.
יש כל כך הרבה גרסאות לבאטמן וכנראה שהבאטמן החדש יהיה שונה, גם עדיף שהוא יהיה שונה משום שהיקום של כל הסרט לא מתאים לבאטמן של כריסטופר נולאן שהיה מיציאותי מאוד. זה גם קרה לפני כמה שנים עם הית' לדג'ר, כאשר נודע שהית' לדג'ר הולך לגלם את הג'וקר ב"האביר האפל" המון המון אנשים התנגדו, למה? בגלל המראה של הית' שלא הזכיר בכלל את הג'וקר וגם בגלל שהתפקידים הקודמים של הית' עד כמה שהם היו טובים לא התאימו לדמות של הג'וקר שאנחנו היינו רגילים אליו. לאיזה ג'וקר התרגלנו? לזה של ג'ק ניקלסון כמובן מ"באטמן" של טים ברטון. כל כך הרבה אנשים התאהבו בגילום של ג'ק ניקולסון לג'וקר ולא הסכימו שהית' לדג'ר יגלם את הג'וקר כי הם לא ראו אותו כג'וקר. ומה קרה בסוף? הית' נתן את בין ההופעות הזכורות ביותר מכל הזמנים וזכה באוסקר וגם בלב הקהל. היום כל כך קשה לנו לראות מישהו אחר שיכול לשחק את הג'וקר טוב יותר מלדג'ר. וזה מה שקורה עכשיו עם בן אפלק. נכון, היו לו כמה פאשלות בעבר אבל מדובר בשחקן מוכשר שמבין עניין. היו לו גם כמה הופעות טובות מאוד כגון "ארגו", "גנב עירוני" ו"סיפורו של וויל האנטינג". שלא נדבר על המבנה גוף שלו שלפי דעתי מאוד מתאים לבאטמן שאני רוצה לראות. לפי דעתי הבאטמן החדש יהיה זקן יותר בסביבות גיל הארבעים שעבר דברים בחיים שלו ושהוא כבר הרבה זמן בעסק של גיבורי-על.

יש גם הרבה אנשים שטוענים שה"אחים וורנר" לא יודעים מה הם עושים. תאמינו לי הם יודעים מה הם עושים. אחרי הכל מדובר במוצר הכי מכניס שלהם כיום מצעצועים ועד סרטים ומשחקי מחשב. הם לא עשו "אן דן דינו" ובחרו באקראי בבן אפלק. הם עשו את ההחלטה הזו אחר לבטים רבים והתיעצויות.

אל טטעו, בן אפלק לא היה הבחירה הראשונה שלי לגילומו של באטמן החדש, אבל אני חושב שהוא יכול להתאים את עצמו לדמות.
אם אני הייתי צריך לבחור שחקן לגלם את באטמן אז הבחירה הראשונה שלי הייתה מייקל פסבנדר שלפי דעתי יכול לגלם טוב מאוד דמות כל כך מורכבת כמו באטמן. אבל כנראה של"אחים וורנר" יש רעיונות אחרים בראש ואני בינתיים אופטימי לגביהם.

האם בן אפלק יכול להרוס את הדמות? כן, הוא יכול כמו שכל שחקן יכול להרוס את הדמות, אבל אנחנו לא צריכים לשפוט אותו כבר עכשיו אלה לחכות עד שיהיה תמונות מהסט וטריילר.

זהו בן שמתי את הכבוד שלי בידיים שלך, אל תאכזב. 

מה יש לכם לומר על הליהוק של אפלק לבאטמן החדש?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה