28.8.2013

הוכרז השם החדש לסרט החמישי בסדרת הסרטים "שודדי הקאריביים"

"שודדי הקאריביים: מתים לא מדברים" זהו השם החדש של הסרט החמישי בסדרת הסרטים "שודדי הקאריביים".


הוכרז באופן רשמי שהשם של הסרט הבא בסדרת "שודדי הקאריביים" הוא "שודדי הקאריביים: מתים לא מדברים".
את הסרט החמישי יביימו צמד הבמאים יואקים רונינג ואספן סנדברג.
המון אנשים איבדו כבר מזמן תקווה בסדרת סרטים זו אחרי הסרט הראשון המצויין הרמה רק ירדה. גם כשהביאו את רוב מרשל לרענן את הסדרה בסרט הרביעי התוצאה הייתה לא מספיק טובה.
אז למה אני בכלל טורח לפרסם פירסומים בקשר לסרט החמישי של הסדרה? ובכן אני לא יודע למה אבל יש לי הרגשה טובה כלפי הסרט החמישי. אני חושב שהסיבה שאני מרגיש טוב כלפיו היא הבמאים שלו שסרטם הקודם שגם היה רובו בים "קון טיקי" זכה לביקורות חיוביות.
אני בטוח שהסרט לא יהיה טוב כמו הראשון אבל אולי יתעלה על כל השאר.

  
"שודדי הקאריביים: מתים לא מדברים" מגיע לארה"ב ב-10 ליולי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה