19.5.2013

כריסטופר נולאן יביים את ג'יימס בונד?

במאי טריליוגת "האביר האפל" יביים את הסרט הבא בסדרת "ג'יימס בונד"?


יביים את בונד? (כריסטופר נולאן)
ברברה ברוקולי ומייקל וילסון,המפקים של סרטי בונד נפגשו 
עם הבמאי המוערך כריסטופר נולאן(האביר האפל,התחלה),כנראה בעניין הסרט הבא בסדרת ג'יימס בונד.
"סקייפול" הסרט האחרון בסדרה שביים סם מנדז,נחשב לאחד מסרטי בונד הטובים ביותר.
כנראה שהמפיקים,לאחר הצלחת "סקייפול",רצו להביא בימאי ידוע בעל מעריצים רבים ויכולות בימוי טובות,
ולשחזר את ההצלחה של הסרט הקודם בסדרה.
אך בואו לא נהייה נחפזים,בין הסיבות שמנדז עזב את תפקיד הבימוי של הבונד החדש היא שהאולפן דורש שהסרט ייצא תוך 3 שנים ,למנדז היו כנראה תיכנונים אחרים בראש.
וגם לכריסטופר נולאן יש סרט,"Interstellar" שצריך לצאת בשנה הבאה,אז לא בטוח שהוא יסכים לתנאים של האולפנים ולא יביים את הבונד החדש.
אני אישית מאוד מקווה שהוא יסכים לביים את הסרט משום שהקונספט של בונד כל כך מתאים לכריס ולסטייל שלו,שזכינו לראות למשל ב"התחלה".
נקווה לטוב ביותר.
  

5 תגובות:

  1. למה אתה חושב שכל הקונספט של בונד מתאים לסגנון של נולאן? מה ב"התחלה" גרם לך להרגיש ככה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אם תבדוק באינטרנט,תראה שיש המון אנשים שטוענים ש"התחלה" הוא שילוב של ג'יימס בונד ומטריקס יחד.
      אני מסכים עם הטיעונים האלה משום שגם ב"התחלה" האקשן והעלילה מאוד מתאים לסטייל של ג'יימס בונד
      כך לפחות אני הרגשתי,יכול מאוד להיות שאתה לא.
      אבל האם אתה חושב שכריס לא מתאים,תנמק לי למה?

      מחק
    2. אבל מה בעלילה ובאקשן מתאים לג'יימס בונד? לא היה ב"התחלה" גאדג'טים מגניבים או נבלים אייקוניים, או משהו, אשמח אם תפרט למה אתה חושב שהוא מתאים בעקבות "התחלה".
      אני לא רוצה להגיד שהוא לא מתאים, אבל הוא בהחלט יכול לעשות משהו מאוד... שונה עם בונד. לא בטוח כמה אנחנו צריכים את זה, אבל זה בהחלט יכול לצאת מעניין.

      מחק
  2. בעניין הגאג'טים,הם לא בונים קונספט של סרט,אבל אם אתה רוצה, בטריליוגת "האביר האפל" היו הרבה מאוד גאג'טים.
    ומה שאני מתכוון שנולאן ב"התחלה" עשה את הסרט כמו סרט סוכנים,
    שיש להם מעסיק ששוכר אותם ויש עבודה שהם צריכים לעשות כמו ג'יימס בונד.
    אני לא אומר שזה דומה אחד לאחד(בהתחשב בכך שב"התחלה" יש איזה עיניין קטן על חלומות (: ).
    הנראטיב של שני הסרטים די דומה,וכריס יודע להשתמש בנארטיב הזה טוב מאוד.
    אם אתה רוצה הנה סרטון שבו דיון על הנידון פה:
    http://www.youtube.com/watch?v=-PCumi2Mi3k

    וגם סתם ככה,משהוא שלא צויין בפוסט,כריס אמר בלא מעט ראיונות שחלום שלו לביים סרט ג'יימס בונד ,משום שהוא מעריץ את הדמות מהיותו קטן.

    תודה על כל ההערות והשאלות שלך,אני מעריך את זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוקיי, תודה על ההסבר.
      אני יודע על כך שהוא רצה לעשות סרט ג'יימס בונד, ואפילו מעריצים בנו על זה גם תקציר עלילה די מעניין (שכנראה לא יצא לפועל, ועדיין)

      http://www.fisheye.co.il/james_bond_directed_by_christopher_nolan/

      מחק