15.7.2013

טיזר ל"הדרקון הראשון שלי 2"

טיזר ראשון לסרט ההמשך של סרט הדרקונים המצוין של "דרימוורקס", "הדרקון הראשון שלי 2" 


הטיזר הזה פורסם לפני 4 ימים, אז סליחה על האיחור.
"הדרקון הראשון שלי" שיצא לפני כמה שנים היה הפתעה נעימה לצופים.
סוף סוף אחרי הרבה שנים "דרימוורקס" הוציאו סרט טוב מאוד שמשתווה ל"שרק" הראשון שיצא על ידי "דרימוורקס" בתחילת שנות האלפיים.
בין ה"שרק" הראשון ל"הדרקון הראשון שלי" "דרימוורקס" הוציאו הרבה סרטים, חלקם גרועים וחלקם נחמדים, אך אף אחד לא הגיע לרמה של "שרק" הראשון. ואז הגיע "הדרקון הראשון שלי".   
הוא היה מקורי, יפה וכיפי. הוא גרם לכל אחד להתחבר לצד הפנטזיה שבו מחדש.

ועכשיו מגיע הטיזר לסיקוול של הסרט שמגיע ב2014.
כשראיתי אותו לראשונה לא ידעתי מה לחשוב.
מצד אחד, הוא נראה יפה וכיפי כמו הראשון וגם סוף סוף הדמות הראשית בסרט אנימצייה מתבגרת מסרט לסרט.
מצד שני, אין פואנטה בטיזר טריילר הזה, רואים אותם עפים וזהו. בלי רימוז קל לעלילה, וחבל.

עם מה שיש בטיזר הזה אני לא יכול לתת לו ציון.
אבל אפשר לסכם אותו כך:
"יפה ומרהיב, אבל לא מרחיב".


 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה