21.8.2013

משחק המחשב המצופה "Watch Dogs" יגיע למסך הגדול, האם הגאולה מגיעה?

חברת המשחקים "יוביסופט" מרחיבה את שוק הסרטים שלה עם עוד סרט מבוסס משחק מחשב שבבעלותה. האם זה טוב בשבילה?


לאחר האכזבה הגדולה שלה מאולפני דיסני על הכישלון של "הנסיך הפרסי" בקולנוע, חברת המשחקים יוביסופט החליטה לקחת זכויות מלאות על כל הסרטים מבוססי משחקי המחשב ששיכים לה. זה אומר שהיא מחליטה איך יראה הסרט עד הפרט הקטן ביותר בלי התערבות גדולה של אולפן אחר. "יוביסופט" כבר הכריזה שהיא הולכת להוציא סרט שמבוסס על סדרת משחקי המחשב המצליחה "אססין קרייד" בכיכובו והפקתו של השחקן מייקל פסבנדר ב-2015. הם גם אמרו שהם עובדים על סרטים לסדרות משחקי המחשב "ספלינטר סל" ו-"Ghost Recon".
היום (ג') בתערוכת "גיימסקום" שבגרמניה הכריזה "יוביסופט" על סרט מבוסס על משחק המחשב "Watch Dogs" בשיתוף פעולה עם "סוני". הסיפור של המשחק לא ידוע כל כך משום שהוא פשוט עדיין לא יצא(!?).אך יש שאלה גדולה שעומדת על הפרק, האם "יוביסופט" הופכת לאולפן קולנוע והאם זה טוב בשבילה. עד היום לא נעשה צדק עם משחקים בעולם הסרטים, כל סרט מבוסס משחק מחשב שיצא הפך לכישלון\אסון קולנועי. אז האם חברת משחקים גדולה כמו "יוביסופט" יכולה לתקן את העולל ולעשות סרט מבוסס משחק מחשב טוב?
אני חושב שכן, כי הרי ברור שלמי שהכי חשוב שהסרט מבוסס משחק מחשב יצליח הוא חברת המשחקים שיצרה אותו, היא הרי השקיע בו די הרבה כמשחק אם הוא הגיע לקולנוע אז אין שום סיבה שהיא לא תשקיע באותה רמה בסרט קולנוע. ברמה המקצועית זה לא כל כך בעיה, עולם המשחקים משולב מאוד אם עולם הקולנוע.
מה אתם אומרים האם "יוביסופט" תביא את הגאולה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה