14.12.2013

טיזר ל"Interstellar"

הצצה ראשונה לסרט הבא של כריסטופר נולאן, "Interstellar".

אחרי שבילבל אתנו ב"מומנטו", שינה את ג'אנר גיבורי העל עם טרילוגיית "האביר האפל" ושוב בילבל אותנו ב"התחלה", נולאן חוזר בעוד סרט שכנראה יעשה מהמוח שלנו ביצה מקושקשת (זו מחמאה כמובן).
הסרט החדש "Interstellar" יעסוק כנראה במסע בין מימדים, חורי תולעת ועוד... רק התקציר של הסרט כבר גורם לי לכאב ראש. 
אבל עדיין אין ספק שזהו בין עשרת הסרטים שאני הכי מצפה להם בשנה הבאה. הקאסט נהדר, הסיפור מסקרן וכריסטופר נולאן. לעזאזל איתך נולאן מתי תפסיק...מתי תפסיק להיות טוב כל כך.
טוב אז בוא נדבר שניה על הטיזר. כלום, אי אפשר להבין מהטיזר פשוט כלום. אבל בסדר, זה רק טיזר ראשון. כטיזר ראשון האמת שאני די אהבתי אותו. העריכה טובה, המוזיקה מצויינת והוא גורם לי לציפייה לקראת הסרט(זה לא שלא הייתה לי ציפייה לפני).
בקיצור טיזר די מוצלח, לא מדהים אך מוצלח.

ציון לטיזר:5\3.8


תגובה 1:


  1. אם אתם מחפשים עבודה מהבית, אצלנו באתר תקבלו גישה לאלפי הצעות עבודה מהבית בכל התחומים! אתר אפטיל וורקס - עבודה מהבית, וכל זה בעלות של 200 שקלים תשלום חד פעמי, לפרטים שלחו הודעה בוואצפ 052-6540924 או למספר 050-9557487

    יש לנו עבודה מהבית בהקלדה, עבודה מהבית בשירות לקוחות, עבודה מהבית במכירות, עבודה מהבית בהייטק, עבודה מהבית בשיווק שותפים, עבודה מהבית באיביי, עבודה מהבית באמזון, עבודה מהבית בצילום ועוד המון, בתשלום חד פעמי של 200 שקלים תקבלו גישה לכל האלפי משרות והצעות עבודה מהבית שבאתר שלנו.

    השבמחק